Napište nám

Zde nám můžete zanechat zprávu...
Email:
Předmět:
Zpráva:

Doporučujeme:

logo - bez  hvzdiek


 

chodovar lager na web


jpg CTP st

 

 tm-logo

 

 

 

 

 

ITB Berlín - leader světových veletrhů cestovního ruchu na obzoru

 

   

     Chcete vidět největší světovou přehlídku turistické nabídky? Uskuteční se ve dnech 5. – 9. března a není to daleko, kolem 400 km autem za čtyři hodiny…

 

 

Berlínská veletržní společnost Messe Berlín má za sebou celá desetiletí činnosti, na kterou může být právem pyšná. Za dob totality fungovalo berlínské výstaviště jako výkladní skříň Západu uprostřed území bývalé NDR a postupně se rozrůstalo až do dnešních 26 rozlehlých výstavních budov s komfortním zázemím pro vystavovatele i návštěvníky, které se – například právě při burze cestovního ruchu – ITB - zcela naplní expozicemi vystavovatelů. Kromě samotných výstavních expozic je v těsném sousedství veletržního areálu kongresové centrum (ICC Berlin), s několika desítkami konferenčních sálů i menších prostor, kde se během veletrhů odehrává nabitý program tiskových konferencí, seminářů, besed, kulatých stolů apod. Má to samozřejmě své opodstatnění. Po dlouhá minulá desetiletí patřili Němci k nejpočetnějším cestovatelům do všech možných turistických destinací na celé zeměkouli. I když v současné době - vzhledem ke globálnímu ekonomickému vývoji - i oni viditelně šetří, stále je německý turistický trh obchodně mezi nejzajímavějšími. Navíc – kromě několikadenního veletrhu v březnu každého roku se většina zahraničních destinací v Německu trvale prezentuje prostřednictvím tamních zastoupení, pečujících o jejich marketing v průběhu celého roku.  

 

O kolosálních rozměrech ITB svědčí již samotné základní statistické údaje: během pěti výstavních dnů se tu vystřídá 170 tisíc návštěvníků, z nich 113 tisíc odborných. Svou nabídku zde uvede na 11 tisíc vystavovatelů z více než 180 zemí všech kontinentů. Již dávno platí fakt, že program veletrhu nemůže obsáhnout jedna osoba, i kdyby se nezastavila. Veletrh se vyvinul do tématicky oddělených programů, kdy každý z nich sám o sobě naprosto vyplní veletržní čas. Paralelně vedle sebe tak probíhají programy jako vědecko-analytický, obchodně-metodický, kongresový, informativní pro novináře a publicisty, technologický a inovativní, atd.

Konají se desítky seminářů, přednášek, kulatých stolů a panelových diskusí, tiskových konferencí, prezentací různých firem a společností, ale i akcí společenských a zábavních. To vše v rozměrech naprosto bezkonkurenčních. Jednotlivé segmenty si vyžádala už i samotná nabídka. Samostatně se tak vyskytují např. expozice pro mladé, pro cyklisty, pro seniory, pro ženy, pro homosexuály, pro milovníky okružních jízd velkými výletními loděmi, dobrodruhy, atd.

 

 

 

                

                                                                                                         M. Korintová/ L. Kubalová

                                                                                                                      

 

 

 

Klikni na banner a najdeš nejkvalitnější nabídku domácích pobytů v ČR.

 

Obchodní zástupce:

logo-male

TIPtravel logo newP0001hp logo 

  

                                                                                                                   Cedok

  

     

 

 

      

  

       

 

Atisstudent agency

 

 

 

 

 Využijte speciální nabídku na parkování na letišti!

                                                                                                         Partner

Hotels Pro

logo bedsonline

sodexo-logo390-623318

.........a mnoha dalších